Életmód

Egyszerű módszerrel vehetjük rá magunkat a vízivásra

Egy orvos osztotta meg a tippjeit

A megfelelő folyadékbevitel nagyon fontos, és a legjobb az lenne, ha nem cukros üdítőkkel fedeznénk a szükségeleinket: erre ad tippeket az orvos – írta meg a life.hu.

Egyszerű módszerrel vehetjük rá magunkat a vízivásra
Képünk illusztráció
Fotó: MH-archív/Németh András Péter

A hivatalos ajánlások szerint legalább 1,2 liter folyadékot kellene fogyasztanunk naponta, és a legjobb az lenne, ha nem cukros üdítőket, hanem vizet innánk. Ezzel azonban sokaknak meggyűlik a baja, ezért ad tanácsokat az orvos, hogyan vehetjük rá magunkat arra, hogy inkább vizet igyunk.

„A friss citrusfélék, mint a citrom vagy a lime, fanyarságot adnak víznek. A fagyasztott bogyós gyümölcsök lehűtik és természetes édesítőszerként ízesítik a vizünket A friss uborka- és mentaszeletek azt a benyomást keltik, mintha egy elegáns gyógyfürdőben hűsölnénk” – javasolta dr. Michael Mosley. Hozzátette, hogy a víz mindenféle dologra jó, többek között a fogyás elősegítésére is.

„Ha az étkezéshez vizet iszunk, akkor kevesebb fogunk enni, és még az elégetett kalóriák számát is növelhetjük. Tanulmányok azt is kimutatták, hogy növeli az energiaszintet és a koncentrációt. Ráadásul ingyenes” – idézi a The Sun az orvos szavait.

Kapcsolódó írásaink