László Tamás

Vélemény és vita

A haláltánc megállítása

Hieronymus Bosch festményeinek fő témája az emberi bűnök, gyengeségek bemutatása és ostorozása volt

Ha ma élne, minden bizonnyal a modelljei között megjelennének az óvodákban pózoló drag queenek – nőnek öltözött férfiak –, a Pride-felvonulások vallásgyalázó figurái, az LMBTQ-aktivisták. Ez valójában egy haláltánc, „danse macabre”, szinte az Ember tragédiája római színének hedonizmusát és morális zsákutcáját idézi.

Madách ma milyen színt írna a jelenkor emberi identitást aláásó eseményei alapján? Miért kerülhet Bosch a mai világtendenciák fókuszába? Pontosan azért, amiért botránykővé vált az Alaptörvényünk mondata, miszerint „az apa férfi, az anya nő”, illetve amiért gyermekvédelmi népszavazás lesz az április 3-i választással egy időben! A megválaszolandó kérdések olyan evidenciák, amelyeket egy normális világban nem kellene feltenni, de a mai európai és észak-amerikai világ távol áll a normálistól! Mik voltak a mára már eszkalálódó abnormalitás lépései?

Kezdődött azzal, hogy – marxista hagyományként – a család intézményét támadták meg, hogy egyre többet szajkózzák a családon belüli erőszak témáját, mintha ez a család szinonimája volna, azaz a család = erőszak. Ezzel kriminalizálták a családot, a házasságot, holott ez a probléma a családok, házasságok elenyésző töredékében fordul elő. Folytatódott azzal, hogy a házasságot relativizálják és támadják folyamatosan azzal, hogy a férfi és nő szövetségét, a Teremtésben gyökerező házasságot mindenféle egyéb kapcsolattal azonos értékűnek fogadják el. Az LMBTQ-lobbi immár nagyon sok európai országban elérte, hogy az azonos neműek kapcsolatát is házasságként ismerik el jogilag, ennek mentális következményeivel együtt.

Be kívánnak lépni a család kötelékébe, a házasságot, a szülőket kitúrva jogaikból a gyermekek nevelésében azzal, hogy az óvodákban és iskolákban érzékenyítő programokat szerveznek arra nem jogosult civil szervezetek és egyének, akik mögött minden esetben az LMBTQ-lobbi áll. Ez már átszőtte az Európai Uniót, az Egyesült Nemzetek Szervezetét is. Kötelező kormányprogrammá kívánják emelni ezen szervezetek jogait a normalitás ellenében. Nyílt és körmönfont propaganda folyik az elenyésző létszámú szexuális kisebbségek jogkiterjesztése érdekében a túlnyomó többség érzékenyítése címén.

Megtámadták a hagyományos mesekincset, a népmesék kifinomult világát, amelyek a jó és a rossz megkülönböztetésének a képességét, a szexualitást olyan módon mutatták be, hogy az a gyermeki léleknek – szülői segítséggel – csak a javára vált. Ezek a történetek olyan próbatételekről, személyiségekről szólnak, amelyekben a nyiladozó gyermek otthonra talál, képes saját magának lefordítani a történéseket. Most ezen hősök helyé-ben az óvodában megjelenik a drag queen, aki női ruhába öltözött, kifestett férfi, teljességgel alkalmas arra, hogy zavart okozzon a bontakozó fiú- és lányidentitás fejlődésében. Sőt valószínűleg ez a kifejezett célja.

Miért ezek a kérdések? Miért a család, miért a szülők az illetékesek a kiskorú gyermek szexuális nevelésében? Pszichológusok a megmondhatói, hogy a szexuális érésnek, az identitás kialakulásának mennyire érzékeny és bonyolult a lélektana (nem véletlen, hogy nagyszabású polémia alakult ki pszichológus és pszichiáter körökben a gyermekvédelmi törvény ellen kiadott, szakmainak álcázott, valójában politikai állásfoglalás miatt). Ennek a folyamatnak jelenleg két ország kíván Európában gátat szabni: Magyarország és Lengyelország, a többiek csak figyelnek. A világ többi része, különösen a muszlimok viszont elborzadva és kissé kárörvendve figyelik a nyugat-európai fehér ember önpusztító megőrülését.

A népszavazás első kérdése: „Támogatja-e Ön, hogy kiskorú gyermekeknek köznevelési intézményben a szülő hozzájárulása nélkül szexuális irányultságokat bemutató foglalkozást tartsanak?” Ez a kérdés valójában a kettős – az iskolai és az otthoni – nevelésnek kíván gátat szabni. Az átkosban otthon mondtuk ki az igazságot az emberlét és a normális társadalom legfontosabb kérdéseiben.

A kettős nevelésnek a szocializmusban/kommunizmusban gyökerező hagyománya van nálunk, ezért is vagyunk sokkal érzékenyebbek ezzel kapcsolatban a nyugati országoknál. Miért a szülők jogosultak a szexuális nevelésre? Mert az apa férfi és az anya nő, vagyis ők adják a mintákat – olykor észrevétlenül, csak a példájukkal, jelenlétükkel – a gyermekeik szexuális érése érdekében. Mert az egy férfi és egy nő közti házasság a társadalom és a család alapja, az élet továbbadásának természetes, legbiztonságosabb közössége.

Mert a homoszexuális együttélések törvényes elismerése vagy azok házassággal való azonosítása (ami valójában a célja ezeknek a mozgalmaknak) nem csupán egy deviáns magatartás jóváhagyását jelentené, azzal a következménnyel, hogy a mai társadalom egyik modelljévé teszi, hanem alapvető értékeket is elhomályosítana, melyek az emberiség közös örökségéhez tartoznak.

A második és a negyedik kérdés egymást egészíti ki, a nemi átalakító kezelések népszerűsítésére, a nem megváltoztatását bemutató médiatartalmak megjelenítésére kérdeznek. Miért ez a szélsőséges téma került elő? Mert a legnagyobb veszélyeket ezek hordozzák, a nemi érés és a szexuális identitás rejtett titkaiba ezekkel lehet leginkább beavatkozni.

Egy kisfiúnak, kislánynak természetes, hogy gondjai lehetnek a saját nemiségével kapcsolatban. Ezek a propagandák olyan megoldásokat kínálnak, amelyek nem segítenek a konkrét élethelyzetek megoldásában, hanem inkább a bizonytalanságot fokozzák. Az értő és támogató szülői segítség helyett idegen és ártó környezetben találhatja magát a védtelen, kiszolgáltatott gyermek.

A harmadik kérdés a gyermekek fejlődését befolyásoló szexuális médiatartalmak korlátozások nélküli bemutatásáról szól. Az internet, a reklámok világában a szexualitás olykor nyíltan, máskor körmönfontan van jelen, a gyermek könnyen válik kíváncsisága áldozatává, egyedül maradhat olyan kérdésekkel – a kortárs nyomás közepette –, amik a szexuális identitása és orientációja fejlődésére kedvezőtlen hatással lehetnek.

Márki-Zay Péter a gyermekvédelmi népszavazást aberrációnak tartja, a kérdőívet széttépi, a gyermekvédelmi törvényt megszüntetné. A magát kereszténynek maszkírozó miniszterelnök-jelölt valójában LMBTQ-propagandista, hiszen számára aberráció a normalitás, az erkölcsi, nemi eltévelyedést kívánja kötelező normává emelni. Ezzel szemben a gyermekvédelmi népszavazás a nyugat-európai haláltánccal szemben az élni akarásunkat, a normális emberi élettel kapcsolatos reménységet mutatja.

A kérdésekre adott nem válaszaink szó szerint életbe vágó fontosságúak. Az illegális migráció ellen – egész Európa védelmében – kerítést emeltünk, jogi, fizikai és intézményi eszközökkel védve a közösségeinket, kultúránkat. Ugyanezt kell tennünk ez ellen a lopakodó szellemi, lelki invázióval szemben, amivel szintén egész Európát, keresztény kultúránkat, a jövőnket kívánjuk megvédeni.

(A szerző építész, volt országgyűlési képviselő)

Kapcsolódó írásaink

Őry Mariann

Őry Mariann

Szégyenkoalíció

ĀAz Egyesült Államok és nyugati szövetségesei kiállnak Ukrajna mellett, de van egy vonal, amit nem akarnak átlépni

Bogár László

Bogár László

Kinek a háborúja?

ĀAz ukrán válsággal kapcsolatos legutóbbi cikkem befejező mondatával szeretném indítani ezt az írásomat