Krónika
Hatalmas akció keretében kiárusítja készleteit egy sportcipőket árusító üzletlánc
Megszűnik egy népszerű hazai üzletlánc

Közel 20 év után, szeptember 1-jén bezár az utolsó Playersroom üzlet, és megszűnik a webshopjuk is – jelentette be Facebook-oldalán a cég vezetője, Gém Péter, a Dorko magyar márka alapítója.
Az áruházlánc 125 üzlettel, az elmúlt két évtizedben a hazai sneakerkultúra meghatározó szereplője volt, a Nike, az Adidas és egyéb világmárkák legnagyobb magyar partnerei.
A készleteket 50–70 százalékos kedvezménnyel kiárusítják webáruházukon www.playersroom.hu-n keresztül.
Gém Péter ugyanakkor kiemelte: egy új fejezet kezdenek, mostantól ugyanis teljes mértékben a Dorko márkára fordítják.
Az Opten céginformációs rendszer adatai szerint ugyanakkor a Playersroomot üzemeltető Szinga-Sport Kereskedelmi Kft. gazdasági nehézségekkel küzdött: 2024-ben 19,1 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, ami ez 11 százalékos csökkenést jelentett az előző évhez képest.
