Gazdaság

A Bosch a kínai piacot vette célba

A mesterséges intelligencia az új ADAS termékcsaládjának minden elemében jelen van

A Bosch új termékportfoliót mutatott be a vezetéstámogatás és automatizált vezetés terén, melynek tagjai egyszerűen illeszthetők az adott piaci elvárásokhoz, akár a kínai autógyártók számára is. A Bosch mobilitási üzletága tavaly 4 százalékkal, mintegy 15 milliárd euróra növelte árbevételét Kínában, ami a vállalat teljes kínai árbevételének több mint 80 százaléka.

A Bosch a kínai piacot vette célba
A Bosch gyár épülete
Fotó: AFP/DPA Picture-Alliance/DPA/Robert Michael

Az új termékportfolió elemei, köztük a Bosch fejlett vezetéstámogató rendszerei (ADAS), legújabb AI cockpit, brake-by-wire, steer-by-wire, e-Axle, illetve üzemanyagcellás hajtásrendszerei utat mutatnak az autózás jövője számára.

Az autógyártók az ADAS-termékcsalád három előre konfigurált változata közül választhatnak, amelyeket azután gyorsan
integrálhatnak a sorozatgyártásba került modelljeikbe. A mesterséges intelligencia a Bosch új ADAS termékcsaládjának minden elemében jelen van.

Kapcsolódó írásaink