Tech

Már csak néhány nap, és fizetős lesz a Facebook

Vége a szép életnek

Az előzetes pletykákat követően a Facebook és az Instagram anyacégeként funkcionáló Meta hétfőn bejelentette, hogy novembertől kezdve az Európai Gazdasági Térség országaiban és Svájcban reklámmentesítést kínáló előfizetést vezet be a felhasználók számára. A lehetőség más régiókban és országokban nem lesz elérhető, az EU jogszabályai kényszerítették ki az ajánlat létrehozását – számolt be az Origo.

Már csak néhány nap, és fizetős lesz a Facebook
Facebook (képünk illusztráció)
Fotó: NorthFoto

A Facebook és az Instagram a jövőben is ingyen használható marad, ám az előfizetési díjat kifizetők jobb felhasználói élményben részesülnek majd. A Meta nem tisztázta, hogy az algoritmikus tartalomajánlások terén lesz-e különbség az ingyenes és a fizetős felhasználók között, erről egyáltalán nem esett szó a sajtóközleményben – írták.

A cég szerint 2024 márciusáig egyetlen előfizetési díjjal a felhasználók összes olyan profilja reklámmentes lesz, amely megtalálható a Meta Fiókközpont felületén. Ezt követően a díj csak egy profil reklámmentesítését fedezi majd, a további profilok esetében egyenként felárat kell majd fizetni – számolt be a lap.

Kapcsolódó írásaink