Sport
Divat
Korner
És ebből a mottóból merít szeptembertől a Ferencváros labdarúgócsapata is, amikor a Szurkoljunk stílusosan szlogent használja a játékosok által használt – és bárki által megvásárolható – új utcai divatkollekciója bevezetésekor. A Fradi TV jóvoltából azt is megtudtuk, hogy a Retro Jeans új, Fradira tervezett összeállításához hogyan viszonyulnak a játékosok („Tök jók a cuccok, örülök, hogy ilyen szerelésben fogunk utazni” – Bogdán Ádám) és kit tartanak a csapat divatdiktátorának (Franck Boli). A kollekció a húszéves szentendrei cég terméke, de a vintage amerikai hangulattal megállná a helyét bárhol.
Igaz, nem olyan ütős márka, mint a Dior, a hetvennégy éve alapított francia divatház terméke, ami most csak azért kerül itt említésre, mert a cég hétfőn kétéves szerződést kötött a Paris Saint-Germain labdarúgócsapatával, s mostantól (meglepő, hogy története során először) ők öltöztetik a PSG játékosait a hivatalos megjelenéseken. Tetőtől talpig, kabáttól a zakón át a cipőig. A német Hugo Bossnak pedig au revoir.