Sport

Nő a női rajongótábora a női sportoknak

Nézettségi adatok a női foci vb-ről

 A női labdarúgás iránti érdeklődés évről évre nő, állapítja meg a Nielsen Sports friss elemzése

A 24 ország bevonásával készült kutatás szerint globálisan a lakosság tizenhat százaléka érdeklődik kifejezetten a női foci iránt (miközben általában a labdarúgás iránt 44 százalék), azaz világszerte 314 millió híve van a sportágnak. A rajongói összetételt nézve viszonylag kiegyenlített a nemek aránya, a gyengébb nem labdarúgása iránt érdeklődők 46 százaléka nő. Az Egyesült Államok győzelmével a múlt hétvégén zárult női labdarúgó-vb mérkőzéseivel kapcsolatosan a televíziós közönségméréssel foglalkozó cég magyarországi adatai szerint az egy hónapos rendezvényre hazánkban több mint kétmillióan voltak kíváncsiak, a magyar férfiak átlagosan 2 óra 24 percet, a nők 1 óra 7 percet töltöttek a tévéképernyő előtt. Egyértelműen nő a női sportok iránti rajongótábor, továbbá a közösségi médiában a kommentelők között is nő a szebbik nemet képviselők aktivitása, a női foci-vb idején a Facebookon elérte a 44 százalékot.

A magyarhirlap.hu weboldal sütiket (cookie) és különböző kódokat használ a megfelelő működés, elemzések készítése, a felhasználói élmény fokozása valamint az Ön számára releváns, személyre szabott ajánlatok összeállítása érdekében. Ezek használatát az Elfogadom gomb megnyomásával jóváhagyja. Bővebb információt az Adatkezelési Tájékoztatónkban talál.

Elfogadom