Kultúra

Merész vállalkozás: a milánói SUNNEI is csatlakozik a Vanguards-hoz

Rendhagyó olasz márkával bővül a csoport portfóliója, így a Nanushka és Aeron mellett a SUNNEI is társa a modern luxus jövőjének kialakításának.

Egy ambiciózus, futurisztikus, olasz márka 6 milló eurós befektetéssel csatlakozik a Vanguards-hoz, biztosítva a csoportban rejlő növekedési potenciált. A csoport a feltörekvő, 1-10 millió eurós árbevételű divat- és életmód-márkák közepes méretű vállalkozássá való fejlesztését célozta meg, mely esetenként akár az 50 millió euró feletti bevételi szintet is elérheti. Ezt az elköteleződést, valamint a modern luxus jövője iránti elhivatottságot tükrözi a SUNNEI-val kötött megállapodása is.

A SUNNEI-t két olasz fiatal, Simone Rizzo és Loris Messina alapította 2014-ben azzal a szándékkal, hogy a divatiparra jellemző trendteremtéssel szemben a szubjektív valósággal kísérletezzenek, az időtálló minőségből nem engedve. Egyszerű, de nem mindennapi tervezői eszköztárukat a különböző kreatív szakágak ötvözésével fűszerezik, mely kivételes kommunikációjukban könnyen tetten érhető.

Mindezeknek köszönhetően 100%-os organikus növekedési stratégiájuk bevált: közösségi felületeiket teljesen kihasználják, sajátos megközelítéseiknek köszönhetően már egy aktív követői bázisra és a kreativitást is nagyra értékelő közösségre tettek szert. Gubicza Ágoston, a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. többségi tulajdonosa és Baldaszti Péter, a Nanushka vezérigazgatója a divatipar jövőjét szem előtt tartva, együttes erővel hívták életre a Vanguards elnevezésű, nemzetközi szakembergárdával működő divatipari holding társaságot azzal a céllal, hogy olyan vállalkozásokat építsen budapesti központtal, melyeknek fókusza a teljesen globális jelenlét.

A siker kulcsával kecsegtető portfóliótag Nanushka és a GB & Partners az elmúlt 4 évben végigjárta a növekedési skála összes állomását és szembenézett mindazokkal a kihívásokkal, amelyekkel egy 700,000 eurós árbevételről 30,000,000 euróra növekvő márka szembenézhet a gyors bővülés alatt.

„Rendkívül izgatottan várjuk, hogy kamatoztathassuk a SUNNEI adta lehetőségeket a csoporton belül, de akár tágabb értelemben is, a teljes iparágra vonatkoztatva” nyilatkozta Gubicza Ágoston. „Legfőbb törekvésünk, hogy ápoljuk portfóliócégeink alapító-tervezőinek kreatív elképzeléseit, és ennek érdekében szoros együttműködésre számítunk Simone-nal és Loris-nal, egyrészt saját víziójuk megvalósítása érdekében, másrészt pedig, hogy a közös siker minden rendelkezésre álló eszközét biztosíthassuk számukra” – tette hozzá Baldaszti Péter.

„A SUNNEI Vanguards által nyújtott befektetésre épülő új üzleti terve az Alapkezelő vállalkozói gondolkodásmódát ötvözi a SUNNEI kreatív nézőpontjával” - mondta a SUNNEI társalapítója Simone Rizzo, majd hozzátette: „Lelkesek vagyunk, hogy olyan nemzetközi partnert találtunk, amely megérti és támogatja a jövőképünket. Kiemelt feladatunk, hogy a SUNNEI jövőjére összpontosítsunk és a márkát a következő szintre emeljük”.

A Vanguards a SUNNEI-nál betöltött tanácsadói szerepköre révén igyekszik támogatni ezt az ambíciót, megkönnyítve a nagykereskedelmi piacra való belépést, legyen szó hagyományos kereskedelmi stratégiák megtervezéséről, működési tőkéhez való hozzáférésről, vagy a márka, a marketing, az ügyfélszerzés és az üzleti növekedés további támogatásáról. Mindezekkel párosul a csoport fenntarthatóság iránti elkötelezettsége, amely nem csupán kiegészíti, hanem meghatározza azokat az üzleti döntéseket, amelyek mentén valósággá válhat a modern luxus következő fejezete. „A Vanguards segítségével olyan platformot akarunk létrehozni, amely megismételheti a Nanushkával tapasztalt sikereket más márkákkal is”- mondja Baldaszti. „A SUNNEI minden bizonnyal képes lehet erre.”

A SUNNEI már most is kreatív kihívások elé állítja a nemzetközi divatpiacot merész digitális megoldásaikkal, fáradhatatlan lendületükkel és páratlan kreativitásukkal. A 2021-es “Canvas” elnevezésű tavaszi-nyári kollekciójának bemutatása óta a sajtó egyszerűen csak úgy dícséri őket, mint “a jövő sztenderjeinek hírvivői”.

A Vanguardsról bővebben

A Vanguards egy 2020-ban alapított befektetési platform, amely az EXIM Exportösztönző Magántőkealap támogatásával indult, vezetői a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. igazgatója, Gubicza Ágoston és Baldaszti Péter, a Nanushka divatmárka társtulajdonosa és vezérigazgatója. A Vanguards célja a modern luxus jövőjének építése az üzleti növekedés, valamint a fenntarthatóság ideális egyensúlya mellett. A Vanguards alapértékei: A vállalkozói gondolkodásmód; A kreativitás kihangsúlyozása; és a fenntarthatóság. A platform nagyszerűsége és erőssége abban áll, hogy olyan módon valósítja meg a tudásmegosztást, a szinergiák kihasználását és az erőforrásokkal való költséghatékony gazdálkodást, hogy eközben minden résztvevő brand meg tudja őrizni a függetlenségét és integritását. A Vanguards ajánlata egy olyan befektetési és menedzsment-támogatási rendszer, aminek keretében egyszerre és egyenlő hangsúllyal biztosított a részt vevő márkák identitása, függetlensége és növekedése, aminek segítségével a 1-10 millió eurós bevételi szinttől eljuthatnak az akár 50 millió eurós bevételi szintre, vagy magasabbra. A csoporthoz tartozik jelenleg a Nanushka és az AERON, kortárs női divatmárkák, SUNNEI elképesztő sebességgel növekvő olasz női- és férfi ruhamárka; és a Skala divatkereskedelmi megoldás.

A GB & Partners-ről bővebben

A GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. a kezelt vagyon alapján a legnagyobb magyarországi független kockázati- és magántőkealap-kezelő. amely 2019. évben a hazai kockázati tőkealapkezelők közül elsőként vált a rangos Invest Europe  - a világ legnagyobb magántőke- kezelők szövetsége - teljes jogú tagjává. Célja, hogy olyan cégekbe fektessen be, melyek céltudatosak és merészek, hiszen a befektetett összeg folyósításán túlmenően az Alapkezelő professzionális cégvezetési, stratégiai, adott esetben értékesítési támogatással is hozzájárul a cég fejlődéséhez, prosperálásához, ami a felek alapvető közös érdeke. Ez vezetett a Vanguards létrehozásához is, mely mind a vezetői, mind a stratégiai és értékesítési érzékeket is magába foglalja.

Az  EXIM exportösztönző magántőkealapról bővebben

Az EXIM Exportösztönző Magántőkealap küldetése a magyar magántőke piac fellendítése. Az Alapkezelő GB & Partners célja, olyan társaságokba fektetni, amelyeknek a külföldi terjeszkedés az elsődleges céljuk.

Kapcsolódó írásaink

A magyarhirlap.hu weboldal sütiket (cookie) és különböző kódokat használ a megfelelő működés, elemzések készítése, a felhasználói élmény fokozása valamint az Ön számára releváns, személyre szabott ajánlatok összeállítása érdekében. Ezek használatát az Elfogadom gomb megnyomásával jóváhagyja. Bővebb információt az Adatkezelési Tájékoztatónkban talál.

Elfogadom