Krónika

Rekordnézettséget ért el a közmédia tűzijáték-közvetítése

A Médiaklikken vissza is lehet nézni az ünnepi pillanatokat

A közmédia idei, eddigi legnézettebb műsora az augusztus 20-i tűzijáték közvetítése volt a Nielsen Közönségmérés adatai alapján. A magyar nézők továbbra is a közmédia csatornáit választják, ha a legnagyobb nemzeti események élő műsorairól van szó.

Rekordnézettséget ért el a közmédia tűzijáték-közvetítése
Csodálatos színvilág festette át a Duna partot
Fotó: MH/Török Péter

Az élő közvetítést átlagosan 861 ezer néző követte figyelemmel, ami több mint 24 százalékos közönségarányt jelent. Összesen 1 millió 252 ezer ember, vagyis a magyar lakosság 15 százaléka kapcsolódott be legalább egy percre a közvetítésbe. A műsor így nemcsak a közmédia idei legnézettebb produkciója lett, hanem a teljes piacon is az év harmadik legnézettebb műsorának bizonyult.

A közvetítés online is kiemelkedő érdeklődést váltott ki: a mediaklikk.hu felületén több mint 25 ezer látogató követte, és 32 ezernél is több megtekintést eredményezett.

A nézettségi adatok követik az elmúlt évek tendenciáját, egyúttal megerősítik, hogy a Duna továbbra is a magyar televíziós piac vezető csatornája, ha a legnagyobb nemzeti események közvetítéséről van szó. A közmédia hagyományos, televíziós műsorszórással, online és a Médiaklikk streaming-felületén is biztosítja, hogy az ünnepi pillanatok színvonalas, élményszerű módon jussanak el valamennyi nézőhöz, ahol vissza is lehet nézni a "Tűz és fények" játékát.

Kapcsolódó írásaink