Krónika

Közleményt adott ki a Telekom és Vodafone

Ezért akadoznak a mobilszolgáltatások

Facebook-csoportokban és a szolgáltatók Facebook-oldalán is sok komment érkezett arról, hogy problémát tapasztalnak.

Közleményt adott ki a Telekom és Vodafone
Képünk illusztráció
Fotó: Phanie via AFP/GARO

Kedden délelőtt telefon- és internethibát észleltek a felhasználók.

A Telekom nem sokkal 13 óra után a következő közleményt adta ki a Facebook-oldalán: „Áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége ma délelőtt akadozhatott. A helyreállításon folyamatosan dolgozunk, a fennakadásért elnézést kérünk. Köszönjük a türelmet!"

A Vodafone szintén Facebook-oldalán tájékoztatta felhasználóit.

„Január 2-án rövid ideig fennakadást tapasztalhattatok a mobilszolgáltatások elérhetőségével kapcsolatban. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, amely ideiglenesen befolyásolta a szolgáltatások elérhetőségét. Munkatársaink javították is a gondot, így a mobilszolgáltatások ismételten zavartalanul működnek!

Ennek ellenére előfordulhat, hogy néhány mobilkészülék továbbra sem csatlakozik automatikusan a hálózathoz. Ha ezt tapasztalnád, javasoljuk, hogy egyszerűen indítsd újra a készüléked, vagy válts repülőgép üzemmódra, majd térj vissza az eredeti állapotba, amely megoldást jelent.

Megértéseteket és türelmeteket köszönjük!" – olvasható a közleményben.

Kapcsolódó írásaink