Krónika
Elhült a vásárló ereiben a vér attól, amit az IKEA-számláján olvasott

Az ügyintézőt ugyanakkor bosszanthatta, hogy a vevő telefonnal a kezében lépett a pulthoz. A férfi végül csak otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett az szerepelt:
„TELEFONÁLÓ F@SZ”.
„Persze, bosszankodtam, de azért napokig nem fogom cipelni” – mondta az Rtl.hu-nak az érintett, aki azért egy online reklamációt elküldött az IKEA-nak, jelezve, hogy „a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult, pozitív képét”.
Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel a kellemetlenségért az áruház éttermében.
A reklamáló vásárló annyit még hozzáfűzött, hogy az éttermi utalványt ugyanannál az ügyfélszolgálati pultnál lehet átvenni, ahol így minősítették.