Krónika

Olyat tett a McDonald’s, amire nincs bocsánat

A McDonald’s akkora hibát vétett, hogy most perrel fenyegetőzik az egyik vásárló, olvasható a promotions.hu-n.

Olyat tett a McDonald’s, amire nincs bocsánat
A McDonald’s akkora hibát vétett, hogy most perrel fenyegetőzik az egyik vásárló
Fotó: NorthFoto/Represented by ZUMA Press. Inc/Igor Golovniov

Egy verőfényes nyári napon egy 85 éves nő beállt a McDonald’s autós drive-jához és rendelt magának egy kávét. Ez az egész világon egy hétköznapi dolognak számít, kivéve ebben az esetben az Egyesült Államokban. A kiszolgálás rendben ment, a hölgy el is hajtott, majd amikor vezetés közben felkapta a poharát, hogy igyon a kávé fedele azonnal lepattant, és a rendkívül forró folyadék az idős hölgy hasára, combjára és ágyékára ömlött.

Mivel nem tudta pontosan, mit tegyen, visszatért a McDonald’s étterembe, és elmagyarázta a helyzetet. Azt állítja, hogy az gyorsétterem munkatársai teljesen figyelmen kívül hagyták, állítólag megtagadták az incidens bejelentését, és egy órát várakoztattak, mielőtt a menedzser megérkezett.

AZ AMERIKAI NŐ EZT NEM HAGYTA ANNYIBAN ÜGYVÉDET FOGADOTT ÉS ÚGY DÖNTÖTT, HOGY FELJELENTÉST TESZ A MCDONALD’S ELLEN.

Ő egy idős hölgy, és több mint egy órát várt, hogy beszélni tudjon egy illetékes személlyel. Senki sem segített neki semmit. Saját magának kellett bemennie a kórházba

A feljelentés beadása után Peter Ou, a gyorsétteremlánc tulajdonosa-üzemeltetője közleményében azt írta, hogy felülvizsgálja a keresetet, és ezentúl az alkalmazottainak be kell tartaniuk a biztonsági szabályokat – írja a Mirror.

Az éttermeimben szigorú élelmiszer-biztonsági protokollok vannak érvényben. Ide tartozik, hogy a személyzetnek biztosítania kell a forró italok fedelének biztonságát. Minden vásárlói panaszt komolyan veszünk – és amikor még aznap Ms. Childress beszámolt nekünk tapasztalatairól, munkatársaink és vezetői csapatunk néhány percen belül beszélt vele, és felajánlotta a segítségét

– állítja Peter Ou.

Kapcsolódó írásaink