Krónika
Olyat tett a McDonald’s, amire nincs bocsánat

Egy verőfényes nyári napon egy 85 éves nő beállt a McDonald’s autós drive-jához és rendelt magának egy kávét. Ez az egész világon egy hétköznapi dolognak számít, kivéve ebben az esetben az Egyesült Államokban. A kiszolgálás rendben ment, a hölgy el is hajtott, majd amikor vezetés közben felkapta a poharát, hogy igyon a kávé fedele azonnal lepattant, és a rendkívül forró folyadék az idős hölgy hasára, combjára és ágyékára ömlött.
Mivel nem tudta pontosan, mit tegyen, visszatért a McDonald’s étterembe, és elmagyarázta a helyzetet. Azt állítja, hogy az gyorsétterem munkatársai teljesen figyelmen kívül hagyták, állítólag megtagadták az incidens bejelentését, és egy órát várakoztattak, mielőtt a menedzser megérkezett.
AZ AMERIKAI NŐ EZT NEM HAGYTA ANNYIBAN ÜGYVÉDET FOGADOTT ÉS ÚGY DÖNTÖTT, HOGY FELJELENTÉST TESZ A MCDONALD’S ELLEN.
Ő egy idős hölgy, és több mint egy órát várt, hogy beszélni tudjon egy illetékes személlyel. Senki sem segített neki semmit. Saját magának kellett bemennie a kórházba
A feljelentés beadása után Peter Ou, a gyorsétteremlánc tulajdonosa-üzemeltetője közleményében azt írta, hogy felülvizsgálja a keresetet, és ezentúl az alkalmazottainak be kell tartaniuk a biztonsági szabályokat – írja a Mirror.
Az éttermeimben szigorú élelmiszer-biztonsági protokollok vannak érvényben. Ide tartozik, hogy a személyzetnek biztosítania kell a forró italok fedelének biztonságát. Minden vásárlói panaszt komolyan veszünk – és amikor még aznap Ms. Childress beszámolt nekünk tapasztalatairól, munkatársaink és vezetői csapatunk néhány percen belül beszélt vele, és felajánlotta a segítségét
– állítja Peter Ou.