Krónika

Úgy bebukott a Bud Light a transznemű reklámmal, hogy elbocsátásokba kezdett

A Mandiner is több cikkben foglalkozott már a Bud Light kálváriájával. Ismeretes: a cég úgy döntött, hogy reklámkampánya középpontjába egy transznemű tiktokkert helyez. Ennek egyik első következménye volt, hogy a söreladások óriási mértékben kezdtek zuhanni, a vállalat részvényének árfolyama is erősen ingadozik, ezenkívül pedig ötmilliárd dollárral csökkent a Bud Lightot gyártó cég értéke – írják.

Úgy bebukott a Bud Light a transznemű reklámmal, hogy elbocsátásokba kezdett
Bud Light
Fotó: NurPhoto via AFP/NurPhoto/Jakub Porzycki

Most pedig jött az újabb pofon: a CNN beszámolója szerint a Bud Lightot gyártó Anheuser-Busch leépítésekbe kezdett, azt írja a portál, hogy több száz munkatársától válik meg a cég az Egyesült Államokban. Egészen pontosan 380 fővel szünteti meg a munkaviszonyt a cég. Ez azonban elmondásuk szerint a cég amerikai dolgozói állományának 2 százalékát jelenti csak, és továbbra is elkötelezettek a jövőbeli növekedés érdekében – számoltak be.

Kapcsolódó írásaink