Krónika
Hivatalosság kontra belvárosi valóság

Mint írták, a rendőri, karos forgalomirányításra legtöbbször közlekedési balesetek helyszínén vagy nagy forgalmú kereszteződésben meghibásodott jelzőlámpa esetén lehet szükség. Mint fogalmaztak, ha a napi közlekedésben kialakuló forgalmi dugókat egyes helyszíneken a szabálytalan közlekedők okozzák, ott rendszeresek az ellenőrzések.
Hozzátették, a BRFK közlekedésrendészeti főosztálya munkatársainak napi szolgálatát mindig az aktuális feladatok függvényében tervezik. Lapunk arra is kíváncsi volt, hogy ha látják a belvárosi kamerákon a rendszeresen kialakuló tumultusokat, vajon miért nem küldenek ki egy járőrt a helyzet rendezésére. Márpedig sajnos az az általános autós tapasztalat, hogy dugók szinte mindennap létrejönnek (mint képünkön tegnap a Margit körúton), de rendőrt csak elvétve látni.