Képírás

Elbúcsúztatta az AN-26-os szállítógépeit a Magyar Honvédség

#1 etbwertb
MH / Papajcsik Péter

Az első példányok 1974-ben érkeztek hazánkba

#2 rtbr
MH / Papajcsik Péter

A gázturbinás hajtóművek, négyágú légcsavarok és a hátsó teherrámpa mind olyan újítás volt ami akkoriban nagy előrelépés volt az előd Li-2-es típusokhoz képest

#3 rgber
MH / Papajcsik Péter

Az összes magyarországi repülő összesen 83.000 órát töltött a levegőben

#4 rn
MH / Papajcsik Péter

#5 rtzn
MH / Papajcsik Péter

Benkő Tibor honvédelmi miniszter hangsúlyozta: a haderőfejlesztés jó ütemben halad, a légierő fejlesztése és bővítése azonban még mindig prioritást élvez.

#6 rtnert
MH / Papajcsik Péter

Ugrik Csaba a Kecskeméti repülőbázis parancsnoka, Szemereyné Pataki Klaudia Kecskemét polgármestere és Benkő Tibor honvédelmi miniszter 

#7 rtbr
MH / Papajcsik Péter

Az AN-26-osok többször megfordultak Afganisztánban, de szállítottak állam és kormányfőket is.

#8 tbwrt
MH / Papajcsik Péter

A szállítószázad jelmondata is mutatja, hogy az Ancsa „Bármit, bárhová, bármikor” szállított.

#9 efrbwe
MH / Papajcsik Péter

Farkas Bertalan nyugdíjazott dandártábornok és az első magyar űrhajós aki szintén szolgált az "Ancsán" pilótaként

#10 rznet
MH / Papajcsik Péter

Háttérben az egyik utód: Airbus A319

#11 tzhnrt
MH / Papajcsik Péter

A pilóták is szerették a típust

#12 tznrtn
MH / Papajcsik Péter

#13 etznz
MH / Papajcsik Péter

Az utolsó repülést a Magyar Honvédség két Gripen-je is követte

#14 tnz
MH / Papajcsik Péter

A nyugdíjazott gép szolgálati csúcsmagassága 7500 méter

#15 tzbnt
MH / Papajcsik Péter

Utazó sebessége 440 km/h. A Gripeneknél ez a tempó már lassúnak mondható

#16 tznet
MH / Papajcsik Péter

Viszlát "Ancsa"!

#17 tznetn
MH / Papajcsik Péter