Gazdaság
Rugalmasságra és mobiltelefonos alkalmazásra vevők a fiatalok
Biztosítások
A pályamunkákból – és a felmérésből – jól kirajzolódott, hogy ebben az életszakaszban még csak kevesen mondhatják magukat anyagilag függetlennek, a többség nem rendelkezik önálló egzisztenciával – tudatta a Mabisz az MTI-vel. A pénzügyekhez kapcsolódó döntéseket sem ők, hanem jellemzően a szülők hozzák meg. Minél több és gyorsabban elérhető információval kellene ellátni a gyakran digitális bennszülöttnek titulált generáció tagjait. Rövid, érthető üzeneteket kell számukra küldeni. Mint ez a többi pályamunkából is kitűnt, az Y nemzedék eléréséhez irányított kommunikációra van szükség. A reprezentatív ezres minta megkérdezéséből kiderült, a 18-39 közötti válaszadók kétharmadának tetszett a rugalmas, pár napra köthető vagyonbiztosítás; közel hatvan százalékuk pedig a mobil-applikációval köthető lakásbiztosítás iránt mutatott érdeklődést.