Gazdaság

Az aszút népszerűsítik a tengerentúlon

Kampány a tokajiért

Elindult „Az aszú éve” kampány az Egyesült Államokban, ahol egy éven keresztül a magyar borokat, elsősorban az aszúféléket népszerűsítik majd.

A kampány a washingtoni magyar nagykövetségen szombaton tartott borkóstolóval kezdődött. A rendezvényen részt vettek a washingtoni diplomáciai, politikai és üzleti élet szereplői, borkereskedő- és forgalmazó cégek vezetői, valamint csaknem harminc étterem borbeszerzői és kiemelt sommelier munkatársai is – adta hírül tegnap a távirati iroda. A Magyar Turisztikai Ügynökség mint a közösségi bormarketingért felelős szervezet és a Vinum Tokaj International – mint amerikai márka- és piacépítő cég – együttműködésének keretében, az ügynökség támogatásával, hat kiemelt tokaji borászat mutatkozott be. A vendégek megízlelhették a Béres Szőlőbirtok, a Chateau Dereszla, a Grand Tokaj, a Gróf Degenfeld Szőlőbirtok, a Patrícius Borház, valamint a Royal Tokaji italait. A tokaji aszú ötszáz éves hagyományával a világ egyik legismertebb, legkomplexebb édes bora.