Gazdaság
Központi állami reklámmegbízások
Kiszelly Zoltán szerint a kisebb intézmények számára is kinyílhat a horizont
A mintegy 1500 állami intézmény eddig külön-külön intézte kommunikációját, változás lesz, hogy a piacon az eddigi sok kicsi helyett egy nagy hirdető jelenik meg az állam részéről – mondta Kiszelly Zoltán politológus azzal kapcsolatban, hogy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) a napokban 25 milliárd forintos közbeszerzési keretmegállapodást hirdet állami cégek reklám- és kommunikációs feladataira. Kiszelly szerint egy nagy megrendelő esetén egyrészt kedvezményt lehet elérni, emellett a párhuzamosságokat ki lehet szűrni, ezáltal a költségek is csökkenthetők. Így a központi beszerzéssel a kis költségvetésű állami intézmények hirdetéseit is olcsóbban lehet megjelentetni az eddigieknél. Az eddigi elaprózódó rendszert felváltva egyetlen hivatalos közvetítő lesz. Az NKH a hirdetési tartalmakat optimalizálja. Azaz azt, hogy milyen felületen és áron jelenjenek meg. Közölte, a kisebb állami intézmények számára kinyílhat a horizont, nemcsak az addig „bejáratott” médiumokon keresztül érhetik el célközönségüket, hanem az eddiginél nagyobb felületen ismertethetik közlendőjüket.