Gazdaság
Értékesítette a Telekom az Origo Zrt.-t
A Telekom az aláírt megállapodás szerint 13,2 millió euróért, vagyis mintegy 4,2 milliárd forintért adta el az Origót. A tranzakció zárására várhatóan 2016 első negyedévében kerül sor – adták hírül a felek.
A távközlési cég közölte, az Origo 1998 óta kiemelt szerepet játszott a vállalat online médiapiaci jelenlétének megalapozásában, ugyanakkor üzleti tevékenysége 0,4 milliárd forint, illetve 0,3 milliárd forint veszteséget jelentett 2013-ban és 2014-ben. A tranzakció összhangban van a Magyar Telekom alaptevékenységére irányuló megnövekedett stratégiai üzletszemléletével és a szabad pénztermelő képességének tovább erősítésével. Ugyanakkor a Magyar Telekom Csoport tagvállalataként az Origo Zrt. az ország egyik vezető médiavállalatává fejlődött, amely több üzleti területen is piacvezető pozíciót ért el olyan üzleti tevékenységeinek köszönhetően, mint az Origo.hu hírportál, a Freemail elektronikus levelezőrendszer vagy az Adnetwork online hirdetési hálózat.
A távközlési cég közölte, az Origo 1998 óta kiemelt szerepet játszott a vállalat online médiapiaci jelenlétének megalapozásában, ugyanakkor üzleti tevékenysége 0,4 milliárd forint, illetve 0,3 milliárd forint veszteséget jelentett 2013-ban és 2014-ben. A tranzakció összhangban van a Magyar Telekom alaptevékenységére irányuló megnövekedett stratégiai üzletszemléletével és a szabad pénztermelő képességének tovább erősítésével. Ugyanakkor a Magyar Telekom Csoport tagvállalataként az Origo Zrt. az ország egyik vezető médiavállalatává fejlődött, amely több üzleti területen is piacvezető pozíciót ért el olyan üzleti tevékenységeinek köszönhetően, mint az Origo.hu hírportál, a Freemail elektronikus levelezőrendszer vagy az Adnetwork online hirdetési hálózat.