Gazdaság

Erős évet zárt a Dreher

Jól teljesítettek a prémiummárkák

A kedvezőtlen idő miatt csökkenő sörpiac ellenére növelte értékesítését a Dreher Sörgyárak. A piacvezető gyártó elsősorban a prémiummárkák emelkedő eladásainak köszönhetően a tavalyi 2,15 millió hektoliternél magasabb belföldi forgalommal számol az idei évre.  

A Dreher, a Pilsner Urquell és a Miller márkák révén közel 15 százalékos forgalomnövekedésre számít a társaság év végéig. A prémium termékek mellett a Kőbányai sör 7 százalékos volumen növekedésével az egyértelmű nyertese ennek az évnek, és az Arany Ászok idei éves forgalma is meghaladja a tavalyi évét. Az egy hónapja bevezetett, a sörkultúra építését célzó Tanksör, mely már Csehországban és Szlovákiában is átlagosan 20 százalékos forgalomnövekedést eredményezett, itthon is nagy népszerűségnek örvend – olvasható a cég közleményében. A gazdagabb, természetesebb ízvilágú új sörfajta bevezetésével új fogyasztók megnyerése a cél.

Az áprilistól március 31-ig tartó pénzügyi évben a Dreher Sörgyárak 1,7 milliárd Ft értékű beruházást tervez.