Gazdaság

Bemutatkozott a magyar bor új márkakoncepciója

Szőlészet és turizmus

Nemcsak kulturális, hanem komoly gazdasági és társadalmi érdek is a szőlő-bor ágazat fejlesztése, amelyben Magyarországon jelenleg több mint negyvenezer gazdálkodó végez értékteremtő munkát – mondta Nagy István agrárminiszter tegnap a Borjog és Bormarketing konferencián.

A miniszter hangsúlyozta, hogy a jogszabályi környezet mellett az agrárkormányzat továbbra is jelentős összegekkel támogatja a szőlőtelepítést és a pincészetek korszerűsítését. Ugyancsak tegnapi hír, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) szakmai szervezetekkel együttműködésben létrehozta a magyar bor új márkakoncepcióját, amelyet szintén a Borjog és Bormarketing Konferencián mutattak be. A márkastílus létrehozása azt a célt szolgálja, hogy a magyar és a külföldi fogyasztók számára egyaránt megismerhetővé váljanak a magyar bor és a borászatok értékei.