Gazdaság

A digitalizáció lassan átalakítja az ügyfélszolgálatok munkáját

Új technológiák a piacon

A digitális forradalom az ügyfélszolgálatok munkáját is átalakítja, hiszen egyre terjednek a chatbotok, az automatizált hívások, és a mesterséges intelligenciával működő rendszerek.

Az új technológiákkal egyszerre több platformon lehet sokkal több ügyfelet kiszolgálni, sőt az előrejelzések szerint 2019-re bevételük 25 százalékát is elveszíthetik a cégek, amelyek nem figyelnek a digitalizációra – mondta Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője. A technológiai fejlődés az ügyfélszolgálatok működésére is hatással vannak. Az emberi erőforrás igénye csökken, a rengeteg új digitális csatorna – így a honlapok, mobilalkalmazások, a közösségi média – kiszolgálására való igény egyre nő, amely szükségszerűvé teszi az új, modern megoldások alkalmazását.