Gazdaság

Nemzetközi marketingversenyt nyert a borsodi csapat

Egy hónap alatt 100 millió forintnyi szoftver-előfizetést értékesítettek

Nemzetközi marketingversenyt nyert meg Kriston Gábor és csapata: az amerikai Alex Hormozi által szervezett Skool Games eseményen: 30 nap alatt 100 millió forintnyi szoftver-előfizetést értékesítettek.

Nemzetközi marketingversenyt nyert a borsodi csapat
Kriston Gábor vezetésével a borsodszentgyörgyi családi vállalkozás sikeres lett
Fotó: Kriston Gábor

„A siker kulcsa egy saját fejlesztésű, AI-alapú szoftver volt, amely hatékonyan elemzi az értékesítési tölcséreket. Az AI nem helyettesíti, hanem megsokszorozza a szakmai értéket” – hangsúlyozta Kriston Gábor. – Az általunk fejlesztett szoftver célja, hogy a mesterséges intelligencia segítségével radikálisan felgyorsítsa az onlinemarketing-folyamatokat, a weboldalak és értékesítési tölcsérek létrehozását és a mindennapi tartalomgyártást. A rendszerünkbe beépítve sok olyan egyedi keretrendszer található, aminek kizárólagos használati jogával mi rendelkezünk, hivatalosan is mi vagyunk ezeknek a megoldásoknak az elsődleges szoftverszállítói.”

A borsodszentgyörgyi családi vállalkozás néhány év alatt vált globálisan is elismert szereplővé az online marketing világában, miközben továbbra is helyben működik, és új technológiákkal segíti partnereit a piaci kitűnésben.

Kapcsolódó írásaink