Gazdaság

A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon!

Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny a Sneakerness Budapesten, amit november 2-án és 3-án rendeznek meg a Millenárison. Az aktivációra olyan fiatal tehetségek jelentkezését várják, akik szívesen megváltanák a reklám- és marketingszakmába való belépőjüket – akár két cipővásárlás között.

A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon!
Számos nyeremény várja a versenyzőket a rendezvényen
Fotó: LGR Lounge Group

A Sneakerness fesztivált tavaly rendezték meg első alkalommal Magyarországon, amire akkor hatezren voltak kíváncsiak. Ugyanakkor az előző évi eredmények nemcsak a sneakerfesztivál sikerét igazolták, hanem a Lounge Group, SneakPeek nevű aktivitásáét is, amivel a reklámügynökség a jövő kreatívjainak felkutatását tűzte ki célul a sneaker közösség berkein belül.

Tavaly már beigazolódott, hogy a Sneakerness és a SneakPeek egy remek lehetőség arra, hogy a fiatalok érdeklődését felkeltsük a reklámszakma iránt, ami világszinten küzd az utánpótlás hiányával. Ráadásul, a sneaker kultúra és a kommunikációs iparág között tényleg rengeteg hasonlóság fedezhető fel. Erre pedig igyekeztünk rávilágítani az idei feladattal is, amit a SEIKO-val közösen alkottunk meg – mondta Radovics Péter, a Lounge Group kreatívigazgatója.

Azt, hogy a kreatív szakemberek és a sneaker közösség tagjai jól megférnek egymás mellett, a szakmai zsűri is szemlélteti, ahol a kommunikációs iparág képviselői mellett helyet kapott a Sneakerness Budapest főszervezője, Trunk Tomi, valamit a Culture Kicks alapítója, Chase Young is.

A versenyzőket egyébként számos nyeremény is várja: Az első három helyezés összesen 600 ezer forint értékű SEIKO-utalványt, míg a különdíj Sordeo merch szettet ér. A szakmai díjat elnyerő pályázók pedig egy-egy gyakornoki vagy junior pozícióval gazdagodhatnak a Lounge Group kreatív vagy a SEIKO marketingcsapatában.

Kapcsolódó írásaink

Egy lépéssel közelebb

ĀAz már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója.