Gazdaság

Bővíti szolgáltatásait a Magyar Posta

Az első 0–24 órás ügyfélteret Nyíregyházán nyitották meg

Az első 0-24 órás postai ügyintézésre alkalmas ügyfélteret Nyíregyházán nyitotta meg a Magyar Posta Zrt., ahol csomagfeladásra és -átvételre, ATM-ből történő készpénzfelvételre és egy speciális KIOSK ügyintézési automatán keresztül hivatalos okmány- és járműügyek intézésére teremtett lehetőséget a társaság az ügyfelei számára – írta közleményében a Magyar Posta.

Bővíti szolgáltatásait a Magyar Posta
Az első 0–24 órás postai ügyintézésre alkalmas ügyfélteret Nyíregyházán nyitotta meg a Magyar Posta Zrt.
Fotó: Magyar Posta

A közlemény szerint a Magyar Posta Nyíregyházán, a Bethlen Gábor utca 4. szám alatt található Nyíregyháza 1 postán indította el az első 0–24 órás ügyfélterét, melynek koncepciója a postai trendeket követi, így például a francia, osztrák, szlovén, svájci és szingapúri posta által már bevezetett automatizált szolgáltatásokhoz hasonlítható.

Az új ügyféltérrel a Magyar Posta a csomagautomaták és a bankautomaták nyújtotta lehetőségeken felül további szolgáltatásokat is kínál, például a postafiókbérlést és a letéti küldemények kézbesítését, csekkbefizetést az iCsekk app QR-kódjainak segítségével, valamint csomagoláshoz használatos eszközök és postakész borítékok vásárlásának lehetőségét automatából – emeli ki a közlemény.

Az éjjel-nappali ügyféltérben egy speciális ügyintézési automatán (KIOSK) hatósági erkölcsi bizonyítvány igénylése, vezetői engedély pótlása, személyazonosító igazolvány és lakcím bejelentése, valamint további hivatalos okmány- és járműügyek is intézhetők – írja a Magyar Posta.

A tájékoztatás szerint a Magyar Posta további 12 helyszínen tervezi a postai szolgáltatások éjjel-nappali elérésének lehetőségét megteremteni: öt budapesti, valamint több vidéki postán Szombathelyen, Tatabányán, Veszprémben, Zalaegerszegen, Debrecenben, Kecskeméten és Miskolcon.

Kapcsolódó írásaink