Gazdaság
Megszüntette ügyfélszolgálati e-mail címét a Booking.com

A portál cikkében kifejti, az intézkedésre feltehetőleg a sok panaszos levél miatt került sor, azonban az ügyfélszolgálat továbbra is elérhető elméletileg telefonon és a weboldalon. A webes felületen azonban előzetesen kialakított kategóriák szerint lehet meghatározott ügyekben intézkedni, feltéve, hogy van nyitott foglalása a felhasználónak. Ha nincsen, akkor nem tud mit tenni, csupán gyakori kérdések jelleggel lehet navigálni az oldalon, de érdemi segítséget nem lehet kérni.
Az ügy kapcsán időről időre szárnyra kapnak olyan hangok, amik szerint a kifizetésekkel kapcsolatos problémák marginálisak és csak néhány céget érintenek, azonban a cikk szerint az e-mail elérhetőség letiltása egyértelmű jele lehet annak, hogy az ügyfélszolgálat már nem bír a panaszos esetek kezelésével.
A másik dolog, amit előre vetíthet az intézkedés az az a tény, hogy a szálláshelyek az írásos kommunikációt preferálják, mert annak nyoma marad, azonban azzal, hogy a panaszbejelentés átköltözik a weboldalra, a szállásadók kiszolgáltatottá válnak, hiszen nem lehet korábbi levelezésekre hivatkozni egy kérdéses ügymenetben.
A cég egyelőre nem reagált a portál megkeresésére.