Gazdaság
Megváltozik a Pepsi logója és arculata

A lap szerint a Pepsi az Egyesült Államokban már tavaly megkezdte az összes 20 unciás (Európában ennek a félliteres felel meg) palackja, köztük a Pepsi Zero Sugar 100 százalékosan újrahasznosított PET-re való átállítását. Az új logó és vizuális identitás tiszteleg a márka gazdag öröksége előtt, miközben nagy lépést tesz a jövő felé.
A Pepsit alapvetően az inspirálja, hogy a rajongóknak segítsen több, a megalkuvás nélküli élvezet nyújtó pillanatot szerezni. Ez pedig a márka szerint egyre inkább a digitális világban lehetséges. Így a megújult és határozott dizájn mozgást és animációt vezet be a vizuális rendszerbe, nagyobb rugalmasságot adva a Pepsi számára a fizikai és digitális terek közötti mozgáshoz, a kiskereskedelmi polcoktól a metaverzumig.
Továbbá megemlitik, hogy mindezek mellett zökkenőmentesebb és kreatívabb együttműködést tesz lehetővé a partnerekkel és a kiskereskedőkkel, valamint erősíti a sokoldalúságot a rajongók bevonásához azokon a helyeken, ahol vásárolnak, étkeznek, dolgoznak és játszanak.
„Az új márkaarculatot úgy terveztük meg, hogy a jövő generációit összekapcsolja a márka örökségével, a történelmünkből származó megkülönböztető jegyeket összekapcsolva a kortárs elemekkel, hogy jelezze merész elképzelésünket az elkövetkező időkre vonatkozóan” – idézte Mauro Porcini, a PepsiCo fődizájner véleményét a Blikk.