Gazdaság

Megváltozik a Pepsi logója és arculata

Az új arculat bevezetését Észak-Amerikában a születésnapra időzítik, globálisan pedig 2024-ben jelenik meg, és a jövőbe tekintést fogja szimbolizálni – írta meg a Blikk. Az új dizájn minden fizikai és digitális érintkezési pontra kiterjed, beleértve a csomagolást, a szökőkút- és hűtőberendezéseket, a flottát, a divatot és az étkezést.

Megváltozik a Pepsi logója és arculata
Megváltozik 14 év után a Pepsi logója (képünk illusztráció)
Fotó: NurPhoto via AFP/Jakub Porzycki

A lap szerint a Pepsi az Egyesült Államokban már tavaly megkezdte az összes 20 unciás (Európában ennek a félliteres felel meg) palackja, köztük a Pepsi Zero Sugar 100 százalékosan újrahasznosított PET-re való átállítását. Az új logó és vizuális identitás tiszteleg a márka gazdag öröksége előtt, miközben nagy lépést tesz a jövő felé.

A Pepsit alapvetően az inspirálja, hogy a rajongóknak segítsen több, a megalkuvás nélküli élvezet nyújtó pillanatot szerezni. Ez pedig a márka szerint egyre inkább a digitális világban lehetséges. Így a megújult és határozott dizájn mozgást és animációt vezet be a vizuális rendszerbe, nagyobb rugalmasságot adva a Pepsi számára a fizikai és digitális terek közötti mozgáshoz, a kiskereskedelmi polcoktól a metaverzumig.

Továbbá megemlitik, hogy mindezek mellett zökkenőmentesebb és kreatívabb együttműködést tesz lehetővé a partnerekkel és a kiskereskedőkkel, valamint erősíti a sokoldalúságot a rajongók bevonásához azokon a helyeken, ahol vásárolnak, étkeznek, dolgoznak és játszanak.

„Az új márkaarculatot úgy terveztük meg, hogy a jövő generációit összekapcsolja a márka örökségével, a történelmünkből származó megkülönböztető jegyeket összekapcsolva a kortárs elemekkel, hogy jelezze merész elképzelésünket az elkövetkező időkre vonatkozóan” – idézte Mauro Porcini, a PepsiCo fődizájner véleményét a Blikk.

Kapcsolódó írásaink