Gazdaság
Fogyasztóvédelmi eljárás indul a Wizz Airrel szemben
A légitársasággal kapcsolatban egyre több a panasz, az Igazságügyi Minisztérium vizsgálatot kezdeményezett

A panaszok szerint a légitársaság nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és járattörlések esetén; nem biztosított szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak; nem válaszolta meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat; valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtet, ezzel is megsértve a jogszabályokat és a magyar fogyasztók jogait.
Emiatt a szakmai irányító Igazságügyi Minisztérium kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a Budapest Főváros Kormányhivatalánál a magyar fogyasztók és magyar családok jogainak védelme érdekében. Az eljárás célja az esetleges jogsértő magatartás feltárása, megszüntetése és szankcionálása, hiszen a jogszabályokat valamennyi vállalkozásnak be kell tartania, áll az Igazságügyi Minisztérium közleményében.
A legutóbbi esetnél fél napot kellett várakozniuk a Wizz Air utasainak Hévízen a hőségben, miután a gép egy madárrajjal ütközött, és várni kellett a cserére.