Gazdaság

Magyarország bekerült a top tíz legjobban várt turisztikai desztináció közé

A Kreatív Rendezvény Díjat is hazánknak ítélték a szakembereknek szervezett találkozóért

A Magyar Turisztikai Ügynökség azon dolgozik, hogy minél több küldőpiacra eljuttassák az üzenetet: Magyarország biztonságos úti cél minden turista számára. Négy díjat is kapott hazánk idén a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén.

Magyarország bekerült a top tíz legjobban várt turisztikai desztináció közé
A rangos elismerés megerősítésként szolgál a turisztikai ügynökségnek, hogy sikeresen alkalmazkodtak a körülményekhez
Fotó: MH/Hegedüs Róbert

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piac-építéssel, ennek sikerét igazolja, hogy Magyarország idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism Fashion Awardson – közölte az MTÜ hétfőn az MTI-vel. A közlemény szerint az előző évben kiemelkedő teljesítményt nyújtó szereplőket díjazó eseményen a kínai nemzeti turisztikai díj szervezőbizottsága a top tíz legjobban várt turisztikai desztináció, a top tíz legjobb promóciót bemutató úti cél, valamint a top tíz innovatív, élő közvetítéssel megrendezett desztinációs rendezvény közé is beválasztotta hazánkat.

Magyarországnak ítélték továbbá a Kreatív Rendezvény Díjat  is, a kínai turisztikai szakembereknek szervezett pekingi rendezvényért, amelynek fő célja hazánk turisztikai kínálatának népszerűsítése és a turizmus területén működő vállalkozások piacra jutásának elősegítése volt – közölték. Kiemelték: az elismerések közül a legrangosabb a top tíz legjobban várt turisztikai desztináció díja, amelyet a közép-európai régióból egyedül Magyarországnak ítéltek meg, és egész Európából is csak három másik ország – Franciaország, Németország és Hollandia – került be a válogatásba.

Jakab Zsófia, az MTÜ marketing- és kommuni-kációs vezérigazgató-helyettese a közlemény szerint elmondta: a rangos elismerésekkel újabb megerősítést kaptak arról, hogy az elmúlt években sikeresen alkalmazkodtak a megváltozott körülményekhez. Jakab Zsófia stratégiai célnak nevezte, hogy a jövőben az értékesítés és a marketing kapja a legfőbb hangsúlyt. A nemzetközi színtéren folyamatosan azon dolgoznak, hogy minél több küldőpiacra eljuttassák az üzenetet: Magyarország biztonságos úti cél minden turista számára – mondta.

Kapcsolódó írásaink