Gazdaság

Elégedettek a fogyasztók az áramszolgáltatókkal

Szolgáltatásfelmérés

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) tavaly első alkalommal készített felhasználói elégedettségi felmérést (FEF) a villamosenergia-ágazatban. A felmérés most közzétett adataiból egyértelműen kiderült, hogy elégedettek a hazai fogyasztók az áramszolgáltatókkal – mondta MEKH elnökhelyettese tegnap Budapesten.

Ságvári Pál tájékoztatása szerint a felmérés célja a felhasználók véleményének és elvárásainak alaposabb megismerése volt, amelynek alapján lehetőség nyílik magasabb színvonalú szolgáltatás nyújtására. Mint kiderült: az eredmények alapján például a villamosenergia-ellátás folyamatosságával kapcsolatos átlagelégedettség tízes skálán 9,2 lett, a fogyasztásmérő-leolvasási tevékenységgel kapcsolatos átlagelégedettség 9,3, a leolvasók munkája átlagosan 9,6-os minősítést ért el.

Kapcsolódó írásaink