Gazdaság
Egyre népszerűbb az online számlanyitás
Az innovációk egyik legfőbb célja, hogy kényelmesebb bankolást tudjanak biztosítani az ügyfelek számára

A cég több mint hatszázezer ügyfele aktív digitálisan, a mobilbankot pedig már mintegy ötszázezren használják. Az online számlanyitásokra vonatkozó adatok szerint az indulás óta több mint harmincezer számla rajtolt el az online csatornán keresztül. A vállalat mobilbankján keresztül a számlanyitás mellett többek között személyi kölcsönt is lehet igényelni, de a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás megkötésére is használható az alkalmazás. „Az innovatív megoldásokra úgy gondolom, hogy azért is van szükség, hogy megkönnyítse az életünket. Ha van egy mesterséges intelligencián alapuló megoldás, ami biztonságosan, az adatainkat kiemelten védve felajánlja nekünk a legjobb számlacsomagot mint opciót, akkor azzal élni kell” – magyarázta Németh Balázs.
A digitális ügyfélélmény azt is jelenti, hogy online számlanyitás esetén a vállalat három hónapig például ingyenes bankszámlavezetési szolgáltatást ajánl az ügyfeleinek. Ezt követően a napi bankolási szokásoknak megfelelően a piacon egyedülállóan egy programozott algoritmus a meglévő csomagok közül javaslatot tesz arra vonatkozóan, hogy melyik felelhet meg leginkább az igényeinknek. „Az innovációk fő célja, hogy kényelmesebb bankolást biztosítsunk, ezáltal fokozzuk az ügyfélélményt, például hangalapú megoldásokkal. Mindezeket a maximális biztonság garantálása mellett kell bevezetni, működtetni egyszerűen, gyorsan és biztonságosan. Ez a digitális ügyfélélmény lényege nálunk” – tette hozzá.