Gazdaság

Az innováció és fenntarthatóság jegyében keresik az „Év Divatipari Felfedezettjét”

Szakképzésfejlesztés

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MMDÜ) működésének egyik fontos stratégiai pillére a szakképzésfejlesztés támogatása, amellyel a kreatív ipari oktatás színvonalának magasabb szintre emelésére törekszik – közölték lapunkkal.

A tavalyi év sikerei után idén a Startup Campus együttműködésben emeli újabb szintre a programot. Az Ügynökség Divatipari Szakképzésfejlesztést Támogató Programjának célja, hogy visszaállítsa az iparág presztízsét, utánpótlást biztosítva az ágazatnak.

Az MDDÜ stratégiai partnerként csatlakozik az InnoGEN Ifjúsági Programhoz, amelynek középpontjában a fiatalok tehetséggondozása, a jövő generációjának inspirálása és kreativitásának fejlesztése áll. Kitértek rá, hogy a közösségépítésen túl elindul a „Az Év Felfedezettje” kampány is, amelynek része „Az Év Divatipari Felfedezettje” pályázati felhívás. Kiemelt célunk, hogy a magyar divatipar elismert szerepet foglaljon el a régióban, ehhez viszont stabil alapokra van szükség, amely a szakképzéssel kezdődik – mondta Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója.

Kapcsolódó írásaink