Gazdaság

Sikert arattak a hazai tervezők az online divathéten

Huszonhat hazai alkotó kollekciója

Március 25. és 28. között digitális formában zajlott a közép-európai régió központi divateseményének számító Budapest Central European Fashion Week – közölte lapunkkal a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ).

Az eseményen huszonhat magyar és tíz régiós divattervező mutathatta be a legújabb alkotásait. A kollekciókról készült felvételeket már a rendezvény négy napja alatt is mintegy 12 000 érdeklődő követte, a megtekintések száma pedig folyamatosan növekszik, hiszen a BCEFW Youtube-csatornáján bármikor visszanézhető a teljes divathét – ismertették. Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója így fogalmazott a rendezvény után: „Büszkék vagyunk rá, hogy ismét ilyen nagy érdeklődés övezte a BCEFW-t.

Az őszi-téli darabok bemutatásával sikerült tartanunk a nemzetközi ritmust, miközben az előző szezon alkotásaival előtérbe helyeztük az egyre népszerűbb „see now, buy now” gondolkodást, amelynek lényege, hogy a kifutókon látott darabokat azonnal megvásárolhatják az érdeklődők. Így a márkák kiemelt láthatósága mellett az eseményünk értékesítésösztönző szerepe is előtérbe került!”

Kapcsolódó írásaink