Gazdaság

Kiderült, hogy kik állnak a Marketing Diamond Awards mögött

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére, a Marketing Diamond Awardsra. A díjat alapító Magyar Marketing Szövetség ezúttal a Lounge Group ügynökséggel együttműködésben díjazza a pályázókat, így most először videókkal mutatták meg a versenyzőket, akik a Marketing Diamond Awards mögött állnak - írja a rendezők sajtóközleménye.

Kiderült, hogy kik állnak a Marketing Diamond Awards mögött
Samu Tímea, az egyik pályázó, a JCDecaux Hungary vezérigazgatója
Fotó: Lounge Group

„Sikerült egy jópofa mémet alkotnunk: egy olyan kis unikornis macskát Elton John szemüveggel, akit Eltonnak is hívunk”- ecsetelte innovatív marketing projektjét az egyik nevező cég a Marketig Diamond Awards kapcsán készült videósorozatban.

A díj történetében most először fordult elő, hogy az early bird jelentkező 24 versenyző bemutatkozó kisvideóban ismertethette cégét és a nevezett projekteket.

A különleges kisfilmek egy helyre kerültek fel, a https://lounge.hu/mda oldalra, hogy a marketing szakma iránt érdeklődők széles áttekintést kapjanak a kreatív munkákról és a pályaművek mögött álló cégekről.

A bemutatkozó kisfilmek azért is különlegesek, mert a nevezett projektek mellett egyedülálló képet adnak a járványhelyzet miatt változásra kényszerülő marketing szakmáról is. Volt, aki kozmetikai webkongresszust hozott létre (1700 kozmetikus online részvételével), míg más digitális diákcsere programot szervezett Hollandia és Magyarország között. A gyors és leleményes megoldásokról szólt tehát a 2020-as év - ez jól látszik a különleges bemutatkozó videókból - teszik hozzá a szervezők.

A verseny fontos küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingprojektek számára egyaránt. Így a pályázók döntő többsége maga is a KKV szektort erősíti, éppen ezért hatalmas a verseny és az izgalom, hogy ezúttal kik vihetnek haza gyémántdíjat - emelik ki.

A zsűrizés időszaka nemrég kezdődött meg, az eredményhirdetésig azonban a kisfilmekre tekintve látható, hogy a magyar marketingesek még a legnehezebb helyzetben is meglátják a reményt és a pozitívumot, az így kapott lehetőségekből pedig hamar sikert kovácsolnak.

Kapcsolódó írásaink