Gazdaság
Újabb nemzetközi elismerés a magyar szakembereknek
A nagyszülők digitális felkészítése a karantén idején, a világbajnok úszónk felkészülése, a hazai garázsok mélyén készülő világmegváltó ötletek, vagy éppen a likevadászat és a gyermekek vegzálása – többek mellett ezekkel az ötletekkel és kampányokkal mérettette meg magát a magyar kreatív ipar nemzetközi szinten.
A marketingkommunikációs MarCom Award versenyéről például, amelyre világszerte ötezret meghaladó reklámkampányt pályáztak, a legmagasabb, platina elismeréssel tértek haza a magyar Lounge Group szakemberei – egyedüliként a közép-kelet-európai régióból.
Az utóbbi években a magyar szürkeállománynak köszönhetően díjak, elismerések és világszínvonalú események jellemzik a hazai kommunikációs ipart, ami volumenében és megoldásaiban felzárkózott, és sok tekintetben meg is előzi a szomszédos országokat.
A díjak záloga, hogy minden esetben aktuális témához nyúlnak nagyon jól a magyar szakemberek. A telekommunikációs vállalat esetében például a mindenkit foglalkoztató álhírek felismeréséről, az internetes tartalomtól való függésről szóltak a reklámfilmek.
A fiatal Z-generációnak a járvány alatt nyújtott önzetlen digitális segítségnyújtását is megzenésítették a reklámosok.
Milák Kristóf világbajnok úszónk saját példájával járt elől, a kreatív megoldásokon a felkészülését és hozzáállását méltatta a hazai szerencsejáték vállalat, míg a villamos művek a világmegváltó startupos ötletek támogatására szólított fel.