Gazdaság

A márkafejlesztés módszerei sajátíthatók el

Hiánypótló mentorprogram

Öt hazai formatervező részvételével indult el a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), és az olasz Istituto Euro­peo di Design második design SPEED mentorprogramja – tájékoztatta az ügynökség lapunkat. A képzés ezúttal is olyan ismeretek átadására helyezi a hangsúlyt, amik szükségesek a nemzetközi piacra lépéshez.

A vírushelyzet miatt online formában valósulnak meg a workshopok és találkozók, melyek során a résztvevő olasz, amerikai mentorok, valamint magyar szakértők segítségével sajátíthatják el a márkafejlesztést érintő legfontosabb módszereket és technikákat. Bata-Jakab Zsófia az MDDÜ vezetője elmondta, az első képzés sikereiből építkeztek a program összeállításánál. A képzés erősségét többen is abban látják, hogy a cégek jelenlegi helyzetére összpontosító, aktuálisan alkalmazható ismereteket ad a márkának, amely hiánypótlónak minősül Magyarországon – tette hozzá.

Kapcsolódó írásaink