Gazdaság

Kampányt indítanak a hazai méhészetért

A mézfogyasztás növelése a cél

Stratégiai megállapodást írt alá az Agrármarketing Centrum, az Országos Magyar Méhészeti Egyesület és a Takarékbank annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a méhek ökológiai fontosságára, javítsák a csaknem húszezer család megélhetését biztosító méhészeti ágazat gazdasági helyzetét és versenyképességét, valamint ösztönözzék a hazai mézfogyasztást – írta tegnap a Takarékbank.

A három szervezet elindítja a Tehetsz méh többet! nagyszabású oktatási kampányát, amellyel többek között méhcsaládok vásárlását, a mézkészítést, a méhek kulcsfontosságú szerepének bemutatását kívánják előtérbe helyezni. A most aláírt megállapodás eredményeként szakmailag kiemelkedő szervezetek és egy tőkeerős pénzügyi csoport együttműködése valósulhat meg az egész méhészágazat további dinamikus fejlődésének elősegítése érdekében.

Kapcsolódó írásaink