Gazdaság

Az élelmiszer-rendelés piaca bővült leginkább

Változtak az online vásárlási szokások

A múlt évhez képest harmincnégy százalékkal többet, csaknem bruttó 188 milliárd forintot költöttek a magyarok online vásárlásra április, május és június során, miközben sok vállalkozás „növesztett” hirtelen internetes lábat.

A Jófogásnak a GKI Digitallal közösen készített elemzéséből kiderül: az év második negyedévében szinte minden termékkategória online forgalma nagyot nőtt. Az online élelmiszer-rendelés és a műszaki cikkek piaca, a DIY (otthon–kert–barkács) és a kisállat szegmens, a sportszerek, kiegészítők piaca növekedett a leglátványosabban. Az első két kategória bővülése részben a karantén és az otthoni munkavégzés szülte igényekből fakadt, az utóbbi szegmensek forgalomtöbblete inkább a megváltozott életvitel eredménye.

Kapcsolódó írásaink