Gazdaság

Személyre szabott üzenetekkel kampányol a Magyar Turisztikai Ügynökség

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindította Magyarországot népszerűsítő kampányát is: a hirdetések idén nyáron először azoknak az országoknak a lakóit szólítják meg, amelyek Magyarországtól autóval is elérhető távolságban vannak - közölte az ügynökség hétfőn.

Személyre szabott üzenetekkel kampányol a Magyar Turisztikai Ügynökség
Az MTÜ a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindította Magyarországot népszerűsítő kampányát is
Fotó: MH

Az MTÜ kiemeli: a koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is.

A június 16-tól július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva, így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzen a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak - olvasható a közleményben.

A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja felhívni a figyelmet arra, a koronavírus-járvány után Magyarország készen áll vendégül látni a turistákat.

Az MTÜ közölte, kampányai során először nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmeket mutata be, és a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaz meg. Valamennyi filmben közös, hogy felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.

A kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary - Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot - tájékoztatott az MTÜ.

Kapcsolódó írásaink