Gazdaság
Nagyobb hangsúlyt kap és erősödik a hazai bormarketing
Bővülő idegenforgalom
A magyar borral kapcsolatos egységes állami kommunikációért és borturizmusért a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) felel majd. Ezzel a lépéssel a magyar borok még erősebb részévé válhatnak hazánk MAGYAR BOR – SZEMÉLYESEN jeligéjű idegenforgalmi márkájának, és a borturizmus fellendülésével hozzájárulhatnak a turisták átlagos tartózkodási idejének meghosszabodásához, és a hazai turizmus területi és időbeli eloszlásához. Az MTÜ a változás eredményeként célzottabban foglalkozik ettől az évtől a borturizmus fejlesztésével, az utazások ösztönzésével és a magyar borvidékek ismertségének növelésével. Mindezek mellett az ügynökség célja a többnyelvű kiadványok, térképek, médiaanyagok fejlesztése. Az intézkedések elsősorban azért szükségesek, hogy hatékonyabbá váljon a közösségi bormarketing állami feladatainak ellátása.