Gazdaság
Biatorbágytól Tatabányáig lehet kibővíteni az M1-est kétszer három sávosra
Autópálya átépítése
Az M1-es bővítése, korszerűsítése igencsak időszerű, mivel nincs jó állapotban a pálya, rengeteg a burkolathiba: kátyúsodó, süllyedt, repedezett, nyomvályús, keresztrepedéses úton kell haladni. A felújítás érinti a haladó-, az előző-, a leálló-, a gyorsító- és a kapaszkodósávot, valamint a ferde gerinc átépítését és a hidak felújítását is. A fejlesztés kiterjed többek között az M1-es biatorbágyi, pátyi, bicskei, óbaroki, vértesszőlősi és tatabányai szakaszára. Így lényegében Biatorbágytól Tatabányáig lesz mindkét oldalon három sáv. Az M1-es forgalma jelentősen megnőtt, bő két évtized alatt a sztrádát naponta igénybe vevő járművek száma megnégyszereződött, egyes térségekben a napi nyolcvanezret is eléri. A gyorsforgalmi út több helyen is az elméleti kapacitáshatár feletti forgalmat vezet le, ráadásul az itt haladó járművek fele teherautó. A kormány tervei szerint a Budapest és Győr közötti szakaszt lehetne ilyen formán átépíteni.