Divat

Új termékkel rukkol elő Beyoncé

A pop-szupersztár legalább a floridai Tampa Bay-i fellépése óta viseli az illatot

Október 24-én a pop királynő, Beyonce, fekete-fehér videót tett közzé Instagramján, amivel több száz millió rajongóval tudatta, hogy az általa készített vadonatúj illat már előrendelhető. Az év elején csendesen harangozta be a parfümöt a honlapján, de egészen mostanáig szinte semmi információnk sem volt arról, hogy mire számíthatunk.

Új termékkel rukkol elő Beyoncé
Beyoncé
Fotó: Robyn BECK / AFP

A videó egy absztrakt, geometrikus palackkal indul, félhold alakú kupakkal, amely egy füsttel teli táj fölött lebegett. A palack lassan 360 fokkal forog, mígnem az elejére kerül, ahol kiderül az illat neve: Cé Noir. Ez jelenti Beyoncé első illatát közel 10 év után, a 2014-es Rise után.

Objektum doboz

Közvetlenül a hír közzététele után a közösségi médiában az információk megjelentek a honlapján, és végre felfedtek néhány részletet az illatjegyekről, az összetevőkről és arról, hogy mikor vehetjük kézbe, valamint exkluzív fotók, amelyek megerősítik, hogy végig viselte az illatot turnéja alatt.

A Cé Noir édes, virágos illat. Alapjegyei a fás namíbiai mirha és a meleg arany borostyán jegyei. Az illat középpontjában néhány virágos jegy található, amelyek könnyebbé teszik, beleértve a rózsát és a jázmin szambakot. A tetején a legédesebb jegyek, a citrusos klementin és az aranyszínű méz, édes, citrusos és enyhén fűszeres aromát kölcsönöznek.

A weboldalhoz csatolt fotók alapján a pop-szupersztár legalább a floridai Tampa Bay-i fellépése óta viseli az illatot – a képen látható, hogy az üveget az aznap este debütált ezüst ruhájára permetezi. Azonban Beyoncé csapatáról is készültek fotók, amint tesztcsíkokat osztogatnak a szerencsés koncertlátogatóknak.

Ez a bejelentés azután is történt, hogy a sztár néhány hónappal ezelőtt hajápoló márkájának megjelenését lebegtette. Május 16-án közzétett egy bejegyzést, amelyen óriási tükre előtt készülődik egy marék címkézetlen palackkal és tubusokkal. Ezt követte egy kép, amelyen gyerekkorában csinálja a haját, és azt a megjegyzést írta alá: "Alig várom, hogy megtapasztald, amit alkottam." Remélhetőleg a hajmárka részletei hamarosan a parfüm bemutatását követik.

Mivel az illat már előrendelhető – novemberi szállítással –, és a hajmárkája egyértelműen közelebb van, mint azt elképzelnénk, nyugodtan feltételezhetjük, hogy Beyoncé éppúgy átveszi a szépségápolási rutinjainkat, mint a lejátszási listáinkat.

Kapcsolódó írásaink