Bulvár

Meghan Markle újra borsot tört a királyi család orra alá

Erre a meredek lépésre senki sem számított

A korona című sorozat számos epizódja váltott ki heves reakciókat a brit királyi család körében. Most újabb fejlemény borzolja a kedélyeket: Harry herceg és Meghan Markle éppen azt a PR-szakembert szerződtette, aki a széria nemzetközi kampányaiért felelt.

Meghan Markle újra borsot tört a királyi család orra alá
Harry herceg és Meghan Markle friss húzása sokak szerint újabb szög a királyi családdal való kapcsolatuk koporsójába.
Fotó: AFP/Kola Sulaimon

Harry herceg és Meghan Markle friss húzása sokak szerint újabb szög a királyi családdal való kapcsolatuk koporsójába. A hercegi pár Emily Robinsont bízta meg nyilvános szerepléseik, márkáik és kampányaik kommunikációjának vezetésével. Robinson neve onnan lehet ismerős, hogy éveken át a Netflix vitatott drámájának, A koronának volt a PR-szakembere.

Ő irányította a harmadik évadtól kezdve a sorozat népszerűsítését világszerte – többek között olyan epizódokét is, amelyek Diana hercegné halálát, Harry nácijelmezes botrányát, vagy éppen Vilmos és Katalin első találkozását dolgozták fel. A sorozat gyakran kapott kritikákat a brit médiában, sokan megalázónak és félrevezetőnek tartották a királyi család ábrázolását.

Meghan Markle és Harry herceg egyre szorosabbra fűzi a kapcsolatát a Netflixszel

A szakember kinevezése azért is figyelemreméltó, mert a Netflix is üzletet kötött a sussexi hercegi párral. A streamingóriás 2020-ban mintegy 100 millió dolláros (akkori árfolyamon 73,5 millió fontos) megállapodást kötött Harry-vel és Meghannal, ennek részeként elkészült a Harry & Meghan című dokumentumsorozat. A szériában Meghan Markle arról beszélt, hogy a királyi családban nem kapott segítséget, amikor mentális nehézségei voltak, Harry pedig azt állította: a királyi család bizonyos tagjai rasszisták.

A korona azonban még ennél is mélyebbre ásott a királyi család múltjában – és Robinson volt az, aki mindezt népszerűsítette világszerte - állítja a life.hu.

„Az adott körülmények között szinte hihetetlen, hogy Harry és Meghan pont A korona stábjából vesz fel valakit” - kommentálta egy forrás a Daily Mailnek.

Harry herceg és Meghan Markle új szintre lép a márkaépítésben

Meghan Markle időközben új életmódmárkát is indított As Ever néven, amelynek első termékei – például teák, ehető virágok és tésztakeverékek – márciusban kerültek forgalomba. Bár a készletek gyorsan kifogytak, Meghan később jelezte: tanulnak a kezdeti nehézségekből, és új termékekkel térnek vissza. A hírek szerint a kínálatba rózsabor és háztartási cikkek is bekerülnek.

A sussexi házaspár emellett podcast- és tévéműsorokkal is aktívan építi saját márkáját, eközben pedig az új kommunikációs csapatuk egységes arculatot próbál kialakítani. Bár Emily Robinson Netflixes múltja megosztó, a jelek szerint Harryék számára épp ez az, ami értékessé teszi.

Harry herceg egyébként korábban nyilatkozott is A koronát ért kritikákról:
„Ez nem híradó, hanem fikció. Távol áll az igazságtól” – mondta James Corden műsorában. Majd hozzátette: „Sokkal jobban érzem magam, ha A koronában látom a történetünket, mint amikor a bulvárlapok írnak rólunk valótlanságokat.”

A döntés, hogy Emily Robinsont felvették, sokat elárul a pár jövőbeni terveiről – és arról is, milyen határozottan távolodnak a Buckingham-palota világától.

Kapcsolódó írásaink