Bulvár
Meghan Instagram-oldala felülmúlta Vilmosét és Katalinét
A walesi herceg és hercegnő tartalmai általában kiegészítik a nyilvános eseményekről szóló sajtóvisszhangokat

Mindössze 3 millió követővel a hercegné 168 millió megtekintést gyűjtött, ami átlagosan 7,6 millió megtekintést jelent posztonként.
Legsikeresebb videója, amelyben bejelentette online áruházának átnevezését As Everre, február 17-i közzététele óta elérte a 26,9 millió megtekintést.
Figyelemre méltó az eltérés Vilmos és Katalin hivatalos fiókjához képest. Bár összesen 16,8 millió követőjük van, és idén eddig 47 videót osztottak meg, posztjaik összesen 134,8 millió megtekintést érnek el, ami átlagosan mindössze 2,8 millió megtekintést jelent videónként, számol be a royalfamily.news.
Még a legnépszerűbb videójuk is – a tudománynépszerűsítő Big Mannyvel közösen készített – 17,6 millió megtekintést ért el.
Az egyik lehetséges magyarázat a tartalom típusában rejlik. Meghan posztjai a fő csatornái, ahol személyes híreket és projektjeiről, például a Netflixen futó főzőműsoráról és életmódmárkájáról szóló híreket oszt meg.
Ezzel szemben a walesi herceg és hercegnő tartalmai általában kiegészítik a nyilvános eseményekről és hivatalos megjelenésekről szóló sajtóvisszhangokat, így ezek általában nem a hírek forrásai.