Belföld
Növelte táborát a Fidesz–KDNP
Ha most lenne az európai parlamenti választás, a kormánypártok tizennégy képviselőt küldhetnének az EP-be, a Jobbik, az MSZP–Párbeszéd és a DK jutna még mandátumhoz

Továbbra is balliberális dominanciájú a magyarországi médiapiac a Médianéző Központ legújabb gyorselemzése szerint. A Médianéző felhívja a figyelmet, hogy bár a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) létrejöttével a magyar médiapiac szervezeti összetétele megváltozott, erőviszonyai azonban érdemben nem módosultak. Az elemzés szerint a kormánypárti médiumok kevesebb emberhez érnek el, mint a kormánykritikus médiapiaci szereplők, hiszen alig több mint hárommillió fős közönségre számíthatnak, ami mindössze 41 százalékos elérés a kormánykritikus felületek 59 százalékával szemben, ami 4,4 millió embert jelent – írja a Médianéző Központ.