Belföld

Félrevezető cikk a baloldali sajtóban

A baloldali sajtóban szerdán félrevezetően jelent meg cikk a Fővárosi Törvényszék EMMI-re vonatkozó ítéletével kapcsolatban - hívta fel a figyelmet szerdai közleményében az Emberi Erőforrások Minisztériuma.

„Az EMMI nem hozott döntést a Telex hivatkozott megkeresésével kapcsolatban, ugyanis a baloldali sajtóorgánum fotózási szándékát a kórházak, egészségügyi intézetek utasították vissza. Az EMMI az intézményvezetői döntésekkel összhangban adott segítő tájékoztatást a megoldásra” - írták.