Belföld

Folytatódik a belharc a baloldali médiában

Az Index és az újraosztott torta

Bajnai Gordon feladata volt a Wallisnál, hogy az Indexszel foglalkozzon – mondta a Reaktoron Szily László, aki korábban az Index munkatársa volt.

Bajnai 2009–2010-ben volt az ország baloldali miniszterelnöke. Az Origo.hu rámutat: Soros blogja, a 444.hu üzleti ellenfele az Indexnek, hiszen mindkét portál a baloldali olvasókhoz próbál eljutni. Szily tehát (nyilvánvalóan tudatosan) leplezte le saját volt munkahelyét azzal, hogy elismerte, a baloldali Bajnai Gordon irányított, amíg a Wallisnak volt befolyása az Index felett. Mindez azt bizonyítja, mennyire volt mindig is független és objektív a hírportál. A fentiek tükrében
az sem meglepő, ha a 444.hu arról írt, hogy az Index hazudott, amikor azt állította: nem Simicska Lajosé volt az újság. A régi és új indexesek háborújában az egykori indexes (ma 444.hu-s) újságíró úgy árul el rendkívül kínos dolgokat volt munkahelyéről, hogy közben úgy tesz, mintha aggódna a mai Indexért – vélekedik az Origo. Holott egyértelmű a cél: a Soros-blog a nagy testvér ellen harcol az olvasókért, és legfőképpen a pénzéért. A magát „blogminiszternek” hívató Szily és főnöke, a szintén volt indexes Uj Péter, a 444.hu jelenlegi főszerkesztője aggódást színlelve próbál minél többet ártani az Indexnek.

Kapcsolódó írásaink