Ajánló
Sok az elmélet, de még több a kérdőjel
A hatóságok beismerték, minden erőfeszítésük kudarcot vallott, így nem tudják, mi lett a légi járat és az utasok sorsa
Mint emlékezetes, a gép Kuala Lumpurból tartott Pekingbe kétszázharminckilenc utassal a fedélzetén, amikor 2014. március 8-án, egy órával a felszállás után eltűnt. Intenzív kutatások kezdődtek huszonhat ország közreműködésével a gép nyomai után Ausztráliától nyugatra az Indiai-óceánban, de nem sok eredménnyel. Később megbízták az Ocean Infinity amerikai vállalatot, amely a maláj kormánnyal kötött megállapodás alapján csak akkor kapta volna meg a hetvenmillió dollár (19,5 milliárd forint) megállapított jutalmat, ha eredményt tud felmutatni. Ám hiába hosszabbították meg a határidőt két alkalommal is, a csapat semmit sem talált a korábban ausztrál irányítás alatt zajló, hanglokátoros vizsgálattal átkutatott területen.
Sok elmélet született a gép eltűnéséről. Voltak, akik szerint a gép kapitánya követett el így öngyilkosságot, gyilkosságot, mások szerint a fedélzeten oxigénhiány lépett fel, illetve távirányítású géprablásra tettek kísérletet.