Montázs

A Messenger jelentős változáson esett át

Visszatértek a klasszikus kékhez

A Meta tulajdonában lévő Messenger az elmúlt években többször is megváltoztatta arculatát. A 2020-as dizájnfrissítés során a Messenger ikonjának hagyományos kék színét felváltotta egy színátmenetes logó, amellyel a Facebook és az Instagram egységesét akarták hangsúlyozni – írja a Life.hu.

A Messenger jelentős változáson esett át
Az amerikai Meta Platforms cég Facebook Messenger applikációja
Fotó: AFP/DPA Picture-Alliance/DPA/Silas Stein

Az új ikon sokak szerint a Messenger korábbi, egyszerűbb és jól felismerhető dizájnját idézi. Az alkalmazás funkciói változatlanok maradtak, így a frissítéssel nem kell új beállításokat eszközölniük a felhasználóknak.

A Messenger egyike a legnépszerűbb üzenetküldő alkalmazásoknak, amelyet világszerte több százmillióan használnak napi szinten. A Facebook eredetileg 2008-ban indította el az akkor még Facebook Chat néven ismert szolgáltatást, amely később, 2011-ben külön alkalmazásként vált elérhetővé iOS és Android platformokon.

Kapcsolódó írásaink