Kultúra
Titkok és TikTok a Szigeten

Minden vendéget várnak a TikTok Zónába is, és természetesen a #SzigetFestival feliratú tartalmakat is posztolhatják a TikTokra. Trendformálás, feltörekvő sztárok felfedezése, az elkötelezett közösség ereje – ha valami fontos mostanában, az a TikTokon történik. Ebben az évben a „TikTok aranyláz” a Szigetet is elérte – mondta Garam Tamás, a Sziget marketingfőnöke.
„A TikTok és a Sziget közötti partnerség fontos előrelépés a fesztiválunk számára, és nagyon örülünk az együttműködésnek. Olaszországból, Spanyolországból, Franciaországból, Németországból, Franciaországból és Hollandiából érkeznek többmilliós elérésű alkotók az idei fesztiválra, még nagyobb nemzetközi figyelmet fordítva a rendezvényre” – mondta a marketingvezető.
A TikTok a zene otthona, és remek hely a legújabb zenei trendek felfedezésére. „Felhasználóink 75 százaléka találkozik új előadókal a TikTokon, és 63 százalékuk fedez fel eddig még nem ismert dalokat. Azzal, hogy a legvonzóbb eseményekre, mint például a Sziget, meghívjuk a globális közösségünket, egyrészt újabb közönséggel bővítjük a fesztivál táborát, másrészt még több inspirációt nyújtunk felhasználóinknak, így egyedülálló hidat teremtünk az online és offline élmény között" – mondta Paula Kornaszewska, a TikTok CEE operációs vezetője a fesztivál sajtóközleménye szerint.